En sağlıklısı kağıdı alıp bir hocaya göstermek olur. Herhangi bir camii hocasına dahi gitseniz yardımcı olur.
Önemsiz bir şey de çıkabilir, ciddi bir şey de. Bunun yanıtını burada alamazsın. İşi ehline göstermek en iyisidir.