R10 iki kere gitti geldi
20
●1.074
- 08-07-2022, 01:32:36Soru sormak için sormuşsun demeniz, soru sormak için sorduğum anlamına gelmez. Ayrıca soruyu size değil gerçekten bilgili insanlara sormuştum.Castaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2022, 02:44:29Neden sadece saldırı olarak düşünüyorsunuzki. Yönetim tarafından yapılan bir sunucu bakım veya güncelleştirme yenilik kaynaklı anlık olabilir
- 08-07-2022, 09:11:33Ne yazık ki bakım vs yoksa sorun netinternet diye düşünüyorum.
Cloudflare ücretli sürüm kullanılıyor, saldırı yaşılması zor ve bir asn adresini engellemeleri saldırıyı direkt olarak keser.
Bana göre cloudflare waf varken ip adresini 2. Kez mask yapıp netinternet waf kullanmaları saçma arkaya 2 backdoor atmak 2x paket demek
Desteklemek için yapılıyorsa bile sadece netinternet waf kullanılmalı
Eskiden sunucuların iyi olmadığı tahminine varardım ama o asus sunucuları eklendiyse siteye, site yüksek bir saldırıda kullanıcı olarak algılasa bile sunucuların kaldırması gerek diye düşünüyorum .d
Sorunun netinternet tarafında olduğu fikrini çok benimsedim. R10 büyük bir site, bu yüzden site durumu ve duyurular için service status gibi bir sayfa açılması bence daha profesyonel olurdu. - 08-07-2022, 12:55:04qwelox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Netinternet'de bir düşme yok, R10 özelinde çok fazla siber saldırı yapılmakta ve anlık olarak sitenin gidip geri gelmesini sağlayan WAF'ın kendisi. Saldırı başladığı anda korumaya alıyor backend sunucuları..
Soru şöyle olmalı..
Heimwall olmasaydı 10-15sn değil de, ne kadar kapalı kalacaktı? - 08-07-2022, 13:08:36Netinternet'te sorun var mı, yok mu eş zamanlı netinternet.com.tr ye girerek de teyit edebilirsiniz. Biz şeffaf bir işletmeyiz sorun olduğunda direkt özel bir Twitter hesabımız var burda yayınlıyoruz https://twitter.com/status_nidenizyavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Netinternet çalışanları tarafından R10.net sunucuları monitör ediliyor 7x24 herhangi bir sorun anında hemen müdahale edilmesi için sorun siber saldırı.Zekeriyafaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukardaki cevabı size de copy/paste yapmak istiyorum;tryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Netinternet'te sorun var mı, yok mu eş zamanlı netinternet.com.tr ye girerek de teyit edebilirsiniz. Biz şeffaf bir işletmeyiz sorun olduğunda direkt özel bir Twitter hesabımız var burda yayınlıyoruz https://twitter.com/status_ni - 08-07-2022, 13:18:00Her sistem kusursuz diye bir kaide yok, milyon dolarlık global projeler bile saatlerce erişim sorunu yaşıyor kimi zaman. Bence gelen eleştiriler yersiz olmuş. 10-15 saniye girememişsin ne olmuş sanki, iki ayda en az bir kez ya Discord ya Whatsapp çöker mesela. Kimi zaman saatlerce sürer.

