Ne yazık ki bakım vs yoksa sorun netinternet diye düşünüyorum.
Cloudflare ücretli sürüm kullanılıyor, saldırı yaşılması zor ve bir asn adresini engellemeleri saldırıyı direkt olarak keser.
Bana göre cloudflare waf varken ip adresini 2. Kez mask yapıp netinternet waf kullanmaları saçma arkaya 2 backdoor atmak 2x paket demek
Desteklemek için yapılıyorsa bile sadece netinternet waf kullanılmalı
Eskiden sunucuların iyi olmadığı tahminine varardım ama o asus sunucuları eklendiyse siteye, site yüksek bir saldırıda kullanıcı olarak algılasa bile sunucuların kaldırması gerek diye düşünüyorum .d
Sorunun netinternet tarafında olduğu fikrini çok benimsedim. R10 büyük bir site, bu yüzden site durumu ve duyurular için service status gibi bir sayfa açılması bence daha profesyonel olurdu.