qwelox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar selam. R10 3-4 dakika önce gitmişti 1 dakika önce yine gitti. Hani normal her site saldırı alabilir ama kafamda bazı deli sorular var....



1- Netinternet, R10'un sponsoruysa nasıl düştü?
2- Heimwall WAF (emin değilim) ve Cloudflare vardı nasıl düştü?
3- Baya uzun süre (ortalama 10-15 saniye) nasıl yapıldı?
4- Kim yaptı? Yapan cezalandırıldı mı?
5- Tam hosting şikayetleri okurken profile bastım ve hop gitti.
6- Bir kere oldu düzeltildi ancak nasıl tekrar oldu?

00:49'da da oldu 01:12'de de nasıl oluyor bu?





Netinternet'de bir düşme yok, R10 özelinde çok fazla siber saldırı yapılmakta ve anlık olarak sitenin gidip geri gelmesini sağlayan WAF'ın kendisi. Saldırı başladığı anda korumaya alıyor backend sunucuları..

Soru şöyle olmalı..

Heimwall olmasaydı 10-15sn değil de, ne kadar kapalı kalacaktı?