• 07-07-2022, 00:36:58
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Twitter'da gördüm çok güzel konuşmuş genç kardeşimiz.Burayada paylaşım dedim.Umarım forum açısından yasak bir konu değildir.



    https://twitter.com/aykiricomtr/stat...91893136760832
  • 07-07-2022, 00:45:50
    #2
    bizim millette milliyetçilik 0. kastettiğim milliyetçilik faşistlik düzeyinde değil elbette, bir insan biraz milliyetçi olmalı bence paki afgan suriyelilierden sonra zengin araplarda ülkeye doluşmaya başladı buna bir dur demek gerek.
  • 07-07-2022, 00:55:37
    #3
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim millette milliyetçilik 0. kastettiğim milliyetçilik faşistlik düzeyinde değil elbette, bir insan biraz milliyetçi olmalı bence paki afgan suriyelilierden sonra zengin araplarda ülkeye doluşmaya başladı buna bir dur demek gerek.
    Maalesef ekonomik kriz almış başını giderken insanlar aptalca bir sarhoşlukla vatan hassasiyetini unutuyor. Trabzonluyum, çok iyi bir dededen kalma arsamız var. Fındık bahçesi var orada. Geçen yaz Araplar biz dahil bölgedeki 3 kişiden arsa istedi. İlk bakışta güzel teklifti ama hem hazıra dağ dayanmaz hem de toprak yabancıya satılmaz diyerek reddettik. Dediğiniz gibi milliyetçi olmak zorundasınız bir noktada. Vatan toprağı bu, kağıt parçası değil.
  • 07-07-2022, 00:56:56
    #4
    Trabzonda yaşıyorum yaylada yerim olsa şahsen ben satmam. O kadar güzel yerler paha biçilemez
  • 07-07-2022, 01:01:23
    #5
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim millette milliyetçilik 0. kastettiğim milliyetçilik faşistlik düzeyinde değil elbette, bir insan biraz milliyetçi olmalı bence paki afgan suriyelilierden sonra zengin araplarda ülkeye doluşmaya başladı buna bir dur demek gerek.
    Genel olarak evet sıfır. Ama Trabzon'da ise sıfırında altında - (eksi)lerde. Orada şehir milliyetçiliği var.
    Mesela Uzungöl'ü ne hale getirdiler... Ülke yöneticilerinin suçu olduğu kadar, şehir ve bölge halkınında suçu var.
    Trabzon'da gelir kaynakları artık arap turistler üzerine kurulmuş.
    Yani oranın halkı isyan ettiğinde veya şikayet ettiğinde bana pek inandırıcı gelmiyor. Zaten oy oranlarından belli...
  • 07-07-2022, 01:28:32
    #6
    Antalya'daki Ukraynalı, Ruslar ve Almanlara satılan dairelerden ne zaman bahsedecek aykırı acaba😏
    Bu arada olayın özünde toprakların satılmaması konusunda hem fikirim de aykirinın amacını bildiğim için olaya o yönden bakmayacağım. Satmak yerine kiralama yapılabilir. 5 -10 yıllık süreler gibi . Yatırım yapacak olan gelsin 5-10 yıllık kiralasın ne yapacaksa yapsın.

    Şunu da belirteyim bugün bir vize , aylık 2 bin dolar versen adını hatta vatandaşlığını değiştirecek adamların da sahte milliyetçilik naraları attıklarını da görmüyor değilim 😊(Bu lafım konudaki hiç kimseye değil, sosyal medyadaki çıkardığım sonuç)
  • 07-07-2022, 02:16:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Satilanlar ayri bir de ayri durum var memlekette.... valla millete bakiyorum suriyeliden afganlidan iranlidan pakistanlidan hep sikayetci ama bu insanlar nerede oturuyor ? 2 3 aileye veya kalabalik kisilere mulku daha yuksek fiyatlara kiralayip diger yurdun insani ne hale dusecek kiraci ne halde umurunda degil sonra suriyeliler şoyle yok afganlar boyle diye sikayet ediyorlar valla bizim insanlarimizdada var kabahat .
  • 07-07-2022, 11:32:08
    #8
    Mahallede binasına baz istasyonu taktıran adam adam evini suriyeliye kiraya vererek iyi bir yere taşındı.
    Hem baz kirası alıyor hemde suriyeliden deli gibi kira.

    Milletimiz sivri zekalı ama sonunu getiriyorlar haberleri yok. Rabbim dürüst insanın yardımcısı olsun.
  • 07-07-2022, 11:36:17
    #9
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antalya'daki .

    Şunu da belirteyim bugün bir vize , aylık 2 bin dolar versen adını hatta vatandaşlığını değiştirecek adamların da sahte milliyetçilik naraları attıklarını da görmüyor değilim 😊(Bu lafım konudaki hiç kimseye değil, sosyal medyadaki çıkardığım sonuç)
    Siz sosyal medyadan görmüşsünüz ben gerçekte gördüm.
    Üzerinize alınmayın ama ben Osmanlı torunuyum diyen memur ayda 5 gün işe geliyordu.
    Vatancı milletçi sakaryacıydı kendisi.
    işin kötü yanı bu tür insanların işi hep rast gidiyor.