bizim millette milliyetçilik 0. kastettiğim milliyetçilik faşistlik düzeyinde değil elbette, bir insan biraz milliyetçi olmalı bence paki afgan suriyelilierden sonra zengin araplarda ülkeye doluşmaya başladı buna bir dur demek gerek.
Genel olarak evet sıfır. Ama Trabzon'da ise sıfırında altında - (eksi)lerde. Orada şehir milliyetçiliği var.
Mesela Uzungöl'ü ne hale getirdiler... Ülke yöneticilerinin suçu olduğu kadar, şehir ve bölge halkınında suçu var.
Trabzon'da gelir kaynakları artık arap turistler üzerine kurulmuş.
Yani oranın halkı isyan ettiğinde veya şikayet ettiğinde bana pek inandırıcı gelmiyor. Zaten oy oranlarından belli...