bizim millette milliyetçilik 0. kastettiğim milliyetçilik faşistlik düzeyinde değil elbette, bir insan biraz milliyetçi olmalı bence paki afgan suriyelilierden sonra zengin araplarda ülkeye doluşmaya başladı buna bir dur demek gerek.
Maalesef ekonomik kriz almış başını giderken insanlar aptalca bir sarhoşlukla vatan hassasiyetini unutuyor. Trabzonluyum, çok iyi bir dededen kalma arsamız var. Fındık bahçesi var orada. Geçen yaz Araplar biz dahil bölgedeki 3 kişiden arsa istedi. İlk bakışta güzel teklifti ama hem hazıra dağ dayanmaz hem de toprak yabancıya satılmaz diyerek reddettik. Dediğiniz gibi milliyetçi olmak zorundasınız bir noktada. Vatan toprağı bu, kağıt parçası değil.