Antalya'daki .
Şunu da belirteyim bugün bir vize , aylık 2 bin dolar versen adını hatta vatandaşlığını değiştirecek adamların da sahte milliyetçilik naraları attıklarını da görmüyor değilim 😊(Bu lafım konudaki hiç kimseye değil, sosyal medyadaki çıkardığım sonuç)
Siz sosyal medyadan görmüşsünüz ben gerçekte gördüm.
Üzerinize alınmayın ama ben Osmanlı torunuyum diyen memur ayda 5 gün işe geliyordu.
Vatancı milletçi sakaryacıydı kendisi.
işin kötü yanı bu tür insanların işi hep rast gidiyor.