Ben şimdi ailemle yaşıyorum şuan ben çalışmıyorum bana gss prim borcu çıkıyor
evde şuan babam sigortalı olarak çalışıyor arkadaşım bana babanın sigortasından yararlanabilirsin dedi
böylece gss prim borcu çıkmıyormuş bu doğrumu 18 yaşından büyüğüm
Gss prim borcu hakkında sorum var yardımcı olabilecek varmı
6
●168
- 07-07-2022, 02:36:27aynen öyle.biz 3 kardeşiz.erkek kardeşimle ben her ay paşa paşa gss öderken,kız kardeşim ödemedigi için bizle hep dalga geçmiştirA.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışmıyorsanız gelir testi yaptırın yeşil kart çıkabilir.25 yaş altındaysanız yine gelir testi yaptırıp borcunuzu sildirebiliyorsunuz.