• 07-07-2022, 00:22:39
    #1
    Ben şimdi ailemle yaşıyorum şuan ben çalışmıyorum bana gss prim borcu çıkıyor
    evde şuan babam sigortalı olarak çalışıyor arkadaşım bana babanın sigortasından yararlanabilirsin dedi
    böylece gss prim borcu çıkmıyormuş bu doğrumu 18 yaşından büyüğüm
  • 07-07-2022, 00:23:33
    #2
    takip++
  • 07-07-2022, 00:25:07
    #3
    Yaşınız kaç ? 25 yaş dolduysa o parayı benden nasıl söke söke alıyorsa senden de alır Çalışmıyorsanız gelir testi yaptırın yeşil kart çıkabilir.25 yaş altındaysanız yine gelir testi yaptırıp borcunuzu sildirebiliyorsunuz.
  • 07-07-2022, 00:25:36
    #4
    25 yaş altı öğrenciyseniz yararlanabiliyorsunuz. Öğrenci değilseniz borclaniyorsunuz diye biliyorum. Haneye giren ücret kişi başı asgari ücretin 3/1 i yada altiysa ödemiyorsunuz. Bu şekilde biliyorum.
  • 07-07-2022, 00:25:51
    #5
    Ogrenci olmadiginiz surece yararlanamazsin.

    20 yaşında gss borcu yüzünden muayene edilmedigim bir dönem oldu
  • 07-07-2022, 00:32:05
    #6
    Kadınsanız babanızdan yararlanabilirsiniz. Erkeklerde böyle bir durum söz konusu değil
  • 07-07-2022, 02:36:27
    #7
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadınsanız babanızdan yararlanabilirsiniz. Erkeklerde böyle bir durum söz konusu değil
    aynen öyle.biz 3 kardeşiz.erkek kardeşimle ben her ay paşa paşa gss öderken,kız kardeşim ödemedigi için bizle hep dalga geçmiştir