25 yaş altı öğrenciyseniz yararlanabiliyorsunuz. Öğrenci değilseniz borclaniyorsunuz diye biliyorum. Haneye giren ücret kişi başı asgari ücretin 3/1 i yada altiysa ödemiyorsunuz. Bu şekilde biliyorum.