Ben şimdi ailemle yaşıyorum şuan ben çalışmıyorum bana gss prim borcu çıkıyor
evde şuan babam sigortalı olarak çalışıyor arkadaşım bana babanın sigortasından yararlanabilirsin dedi
böylece gss prim borcu çıkmıyormuş bu doğrumu 18 yaşından büyüğüm