A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadınsanız babanızdan yararlanabilirsiniz. Erkeklerde böyle bir durum söz konusu değil
aynen öyle.biz 3 kardeşiz.erkek kardeşimle ben her ay paşa paşa gss öderken,kız kardeşim ödemedigi için bizle hep dalga geçmiştir