• 04-07-2022, 23:36:06
    #1
    Merhaba,

    Artık whatsapp bile kullanıyor, telegramda malum bayadır kullanıyoruz. konular içerisinde güldüğümüz, üzüldüğümüz, şaşırdığımız ve beğendiğimiz emojilerin veya simgelerin olacağı bir özellik olsa. mesaja sadece emoji ile de cevap veremiyoruz malum bence güzel olur. konu da çok şişmemiş olur.

    İyi çalışmalar.
  • 04-07-2022, 23:45:34
    #2
    Konu değil de bence canım R10'un veritabanı çok şişebilir Şahsi düşüncem bilgi forumun da gereksiz görüyorum.
  • 04-07-2022, 23:49:45
    #3
    idarelik oldu
  • 04-07-2022, 23:54:16
    #4
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu değil de bence canım R10'un veritabanı çok şişebilir Şahsi düşüncem bilgi forumun da gereksiz görüyorum.
    Hocam mesaj yazılması daha mı az şişiriyor veri tabanını. bence ikon smiley vb. daha az yer kaplar. her mesajda minimum profil bilgileri gözüküyor zaten.
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    idarelik oldu
    Ha işte bu