Merhaba,
Artık whatsapp bile kullanıyor, telegramda malum bayadır kullanıyoruz. konular içerisinde güldüğümüz, üzüldüğümüz, şaşırdığımız ve beğendiğimiz emojilerin veya simgelerin olacağı bir özellik olsa. mesaja sadece emoji ile de cevap veremiyoruz malum

bence güzel olur. konu da çok şişmemiş olur.
İyi çalışmalar.