Konu
Forum konuları içerisinde mesajlara emoji önerisi
04-07-2022, 23:45:34
#2
ibocum
Konu değil de bence canım R10'un veritabanı çok şişebilir
Şahsi düşüncem bilgi forumun da gereksiz görüyorum.