• 04-07-2022, 02:02:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    amerika da olur.. arkadaşlar bu insanlar neden böyle? bizim sülale komple avrupa'da. kuzenler vs. bir biz kalmışız.. ben bu kadar toksik bir zümre daha görmedim...

    sizin de var mı? haklarında ne düşünüyorsunuz?
  • 04-07-2022, 02:08:20
    #2
  • 04-07-2022, 02:12:37
    #3
    Dostum 1.2.3. derecelerin hepsi almanyada 😀
  • 04-07-2022, 02:14:51
    #4
    bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amerika da olur.. arkadaşlar bu insanlar neden böyle? bizim sülale komple avrupa'da. kuzenler vs. bir biz kalmışız.. ben bu kadar toksik bir zümre daha görmedim...

    sizin de var mı? haklarında ne düşünüyorsunuz?
    Yalnız değilmişim. Sadece bizim aileyi böyle sanıyordum
  • 04-07-2022, 02:18:03
    #5
    Akrabalarla bağım yok kafam rahat
  • 04-07-2022, 02:19:20
    #6
    Dostum hen Avusturyada yaşıyorum altı yıldır sana bunun sebebını anlatayım.Burda yaşayan gurbetçilerin çok büyük bir bölümü zamanında çok fazla acı çekmiş bedel ödemiş bunun da acısını bizim memleketteki insanlardan çıkarıyor.İkinci bir nokta burda yaşayanlar yani bizim insanımızın yuzde sekseni üçüncü sınıf işlerde çalışıyor ya dönercidir yada alt sınıf işlerde çalışıyor burda yapamadıklarını memlekete gelip yağıyorlar iştw çünkü memlekettE yaptıklarını burda yapma şansları yok insanalr dalga geçer adam yerine koymaz onları.Çünkü memlekette hava attıkları ne varsa burda herkeste fazlasıyla var.
  • 04-07-2022, 02:35:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum hen Avusturyada yaşıyorum altı yıldır sana bunun sebebını anlatayım.Burda yaşayan gurbetçilerin çok büyük bir bölümü zamanında çok fazla acı çekmiş bedel ödemiş bunun da acısını bizim memleketteki insanlardan çıkarıyor.İkinci bir nokta burda yaşayanlar yani bizim insanımızın yuzde sekseni üçüncü sınıf işlerde çalışıyor ya dönercidir yada alt sınıf işlerde çalışıyor burda yapamadıklarını memlekete gelip yağıyorlar iştw çünkü memlekettE yaptıklarını burda yapma şansları yok insanalr dalga geçer adam yerine koymaz onları.Çünkü memlekette hava attıkları ne varsa burda herkeste fazlasıyla var.
    orada ırkçılığa maruz kaldıklarını, onlar söylemese de bilmek için dahi olmaya gerek yok hocam ama tüm bu olanlar sadece bununla açıklanamaz.
  • 04-07-2022, 03:14:05
    #8
    bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orada ırkçılığa maruz kaldıklarını, onlar söylemese de bilmek için dahi olmaya gerek yok hocam ama tüm bu olanlar sadece bununla açıklanamaz.
    Irkçılık her yerde var memleketimizde yok mu var kralı var hemde ve ırkçılığı bir topluma mal etmenın doğru olduğuna inanmıyorum.Irkçılık bireyseldir toplumsal değil bir kaç yüz kişi ırkçı diye herkese ırkçı demek yanlış olur.Bende çok denk geldim ama yapıldığı anda çok sert tepki verdim sert tepkiyi görunxe korkuyor buranın insanı ve geri çekiyor kendini.Hakkını nerde olursan ol savunmayı bileceksin.
  • 04-07-2022, 12:46:34
    #9


    ağaçta para yetişmiyor ustalar burda her ülkenin kendine göre sıkıntıları var

    ha şu son 2 aydır türkiye'de yaşayanları dinliyorum abi adamlar 3 maaşla geçinemiyor yetmiyor yetmiyor sonunuz hayrolsun ne diyeyim.