Dostum hen Avusturyada yaşıyorum altı yıldır sana bunun sebebını anlatayım.Burda yaşayan gurbetçilerin çok büyük bir bölümü zamanında çok fazla acı çekmiş bedel ödemiş bunun da acısını bizim memleketteki insanlardan çıkarıyor.İkinci bir nokta burda yaşayanlar yani bizim insanımızın yuzde sekseni üçüncü sınıf işlerde çalışıyor ya dönercidir yada alt sınıf işlerde çalışıyor burda yapamadıklarını memlekete gelip yağıyorlar iştw çünkü memlekettE yaptıklarını burda yapma şansları yok insanalr dalga geçer adam yerine koymaz onları.Çünkü memlekette hava attıkları ne varsa burda herkeste fazlasıyla var.