bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amerika da olur.. arkadaşlar bu insanlar neden böyle? bizim sülale komple avrupa'da. kuzenler vs. bir biz kalmışız.. ben bu kadar toksik bir zümre daha görmedim...

sizin de var mı? haklarında ne düşünüyorsunuz?
Yalnız değilmişim. Sadece bizim aileyi böyle sanıyordum