orada ırkçılığa maruz kaldıklarını, onlar söylemese de bilmek için dahi olmaya gerek yok hocam ama tüm bu olanlar sadece bununla açıklanamaz.
Irkçılık her yerde var memleketimizde yok mu var kralı var hemde ve ırkçılığı bir topluma mal etmenın doğru olduğuna inanmıyorum.Irkçılık bireyseldir toplumsal değil bir kaç yüz kişi ırkçı diye herkese ırkçı demek yanlış olur.Bende çok denk geldim ama yapıldığı anda çok sert tepki verdim sert tepkiyi görunxe korkuyor buranın insanı ve geri çekiyor kendini.Hakkını nerde olursan ol savunmayı bileceksin.