• 04-07-2022, 16:09:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akrabalarla bağım yok kafam rahat
    Hocam dinle aranız nasıl bilmem ama bilgilendirme amaçlı bunu yazmak durumundayım.

    Akrabayla bağını koparan kimse cennete giremez.
    Hz.Muhammed S.A.V

    Arastirmanizi tavsiye ederim

    Sıla-i rahim deniyor yanlış bilgi edinmediysem dinde akrabalık çok önemlidir.
  • 04-07-2022, 22:03:04
    #11
    dev
    Kurumsal Üye
    bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amerika da olur.. arkadaşlar bu insanlar neden böyle? bizim sülale komple avrupa'da. kuzenler vs. bir biz kalmışız.. ben bu kadar toksik bir zümre daha görmedim...

    sizin de var mı? haklarında ne düşünüyorsunuz?
    Avrupada yasayip agliyorum diyenlerin hepsi bos insan. Coguna bak ne dil ogrenmistir (bunlari cocuklari dil ogrense de ayni kafadalar) ne de adapte olmaya calismistir.
    Yok fiyatlar artmis yok o olmus yok bu olmus. Devletten yardimi aliyorlar, butun imkanlardan yararlaniyorlar hala agliyorlar.

    Vasifli olarak Avrupada yasayan bir cok yakin tanidigim (Turk ve yabanci karisik) var. Hic biri aglamiyor