amerika da olur.. arkadaşlar bu insanlar neden böyle? bizim sülale komple avrupa'da. kuzenler vs. bir biz kalmışız.. ben bu kadar toksik bir zümre daha görmedim...
sizin de var mı? haklarında ne düşünüyorsunuz?
Avrupada yasayip agliyorum diyenlerin hepsi bos insan. Coguna bak ne dil ogrenmistir (bunlari cocuklari dil ogrense de ayni kafadalar) ne de adapte olmaya calismistir.
Yok fiyatlar artmis yok o olmus yok bu olmus. Devletten yardimi aliyorlar, butun imkanlardan yararlaniyorlar hala agliyorlar.
Vasifli olarak Avrupada yasayan bir cok yakin tanidigim (Turk ve yabanci karisik) var. Hic biri aglamiyor