• 23-06-2022, 03:08:57
    #28
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam ben dünyadaki görevimi tamamladım hiç bir amacım yok sanirim en güzel şey ölüm
    elbette güzel şey ama zamanı gelince
  • 23-06-2022, 03:09:52
    #29
    danyel10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günümüz koşullarında böyle düşünmenizi anlayabiliyorum ama ne olursa olsun mutlu olmanın bir yolunu bulmak gerekiyor bence yoksa gerçekten hayat çekilmez bir hal alıyor. haklısınız bu devirde artık paranın da bir kıymeti kalmadı işverenler de işçilerini çok zorluyor bu nedenle sizin gibi düşünen milyonlar var. Sadece umut etmek kalıyor aslında bize sadece iyi şeyler olacağını umut edersek belki bir gün olur. Olmazsa da alıştık zaten
    aşağıdaki yorumu iyi okuyun, milyonlarca genç bu halde şuan. ve çıkış imkansız, şu kadarcık aklını kullanabilen bunu anlayabiliyor ve sonsuz bir karamsarlık duygusuna kapılıyor. toplumda toplu inthar vakalarının olmaması sebebini sadece zeka geriliği sonucu siyasilere sonsuz güvene bağlıyorum.

    artık ne yapacağımı bilemiyorum gerçekten. insanlar uyarmak bir işe yaramıyor, anlatsanız da anlamıyorlar. işin içinden asla çıkamıyorum, her şey üst üste geliyor.
  • 23-06-2022, 03:12:31
    #30
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşağıdaki yorumu iyi okuyun, milyonlarca genç bu halde şuan. ve çıkış imkansız, şu kadarcık aklını kullanabilen bunu anlayabiliyor ve sonsuz bir karamsarlık duygusuna kapılıyor. toplumda toplu inthar vakalarının olmaması sebebini sadece zeka geriliği sonucu siyasilere sonsuz güvene bağlıyorum.

    artık ne yapacağımı bilemiyorum gerçekten. insanlar uyarmak bir işe yaramıyor, anlatsanız da anlamıyorlar. işin içinden asla çıkamıyorum, her şey üst üste geliyor.
    Sizinle aynı durumda olduğumu ve sizi anladığımı bilmelisiniz. Ama şu an için elimizden gelen tek şey bu dediğiniz gibi kimseye bir şey anlatmak mümkün değil
  • 23-06-2022, 03:16:23
    #31
    Yarın ki veritabanı sınavına çalışmak diyebiliriz
  • 23-06-2022, 03:17:13
    #32
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir an r10 üyelerine karşı sitem etme konusu sandım. Artık valla amaçsız yaşıyoruz iyice şeye sardı
    Benim işim zaten dikkat çekmek hocam Bu durum bizi mahvedecek ama elden de bir şey gelmiyor
  • 23-06-2022, 03:17:45
    #33
    Harman1995 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın ki veritabanı sınavına çalışmak diyebiliriz
    şimdiden başarılar
  • 23-06-2022, 23:26:15
    #34
    halkımız ve devletimiz için çalışmak
  • 23-06-2022, 23:39:15
    #35
    önce insan olmak sonra insanlığa faydalı olmak en güzel amaç
  • 24-06-2022, 00:27:08
    #36
    Anabayin senmisin?
    Kesin sen açmışsındır bu konuyu diye girdim ama hayalkırıklığı oldu
    Sen oldugunu söyle bana