aşağıdaki yorumu iyi okuyun, milyonlarca genç bu halde şuan. ve çıkış imkansız, şu kadarcık aklını kullanabilen bunu anlayabiliyor ve sonsuz bir karamsarlık duygusuna kapılıyor. toplumda toplu inthar vakalarının olmaması sebebini sadece zeka geriliği sonucu siyasilere sonsuz güvene bağlıyorum.
artık ne yapacağımı bilemiyorum gerçekten. insanlar uyarmak bir işe yaramıyor, anlatsanız da anlamıyorlar. işin içinden asla çıkamıyorum, her şey üst üste geliyor.
Sizinle aynı durumda olduğumu ve sizi anladığımı bilmelisiniz. Ama şu an için elimizden gelen tek şey bu dediğiniz gibi kimseye bir şey anlatmak mümkün değil