R10 Üyelerinin Amacı Ne? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Üyelerinin Amacı Ne?
36
●
1.910
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Üyelerinin Amacı Ne?
1
2
3
4
5
24-06-2022, 01:15:21
#37
isoemin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bipolar hastası olduğum için bu söyleyeceğim devamlı değişiklik gösterse de her zaman aklımda ölüm var. Yanlış anlaşılmasın merakımdan 😅 sadece biraz fazla merak var o kadar.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler