Konu
R10 Üyelerinin Amacı Ne?
24-06-2022, 01:15:21
#37
isoemin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bipolar hastası olduğum için bu söyleyeceğim devamlı değişiklik gösterse de her zaman aklımda ölüm var. Yanlış anlaşılmasın merakımdan 😅 sadece biraz fazla merak var o kadar.