Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir an r10 üyelerine karşı sitem etme konusu sandım. Artık valla amaçsız yaşıyoruz iyice şeye sardı
Benim işim zaten dikkat çekmek hocam Bu durum bizi mahvedecek ama elden de bir şey gelmiyor