• 20-06-2022, 14:26:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Arkadaşlar birazdan footer tasarımı yapacağım. Aklımda bir tasarım yok. Fikir olması açısından footerlarınızı paylaşır mısınız Ya da başka bir sitede gördüğünüz güzel tasarımları da paylaşabilirsiniz. Bunu elle kendim yazdım fakat sıkıldım sevmediğimi farkettim.
  • 20-06-2022, 14:28:46
    #2
    çok hoş ama ödeme logoları gereksiz yer kaplamış hocam
  • 20-06-2022, 14:30:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok hoş ama ödeme logoları gereksiz yer kaplamış hocam
    Hocam ödeme logoları gözüme battığı için komple tasarımı değiştirmeye karar verdim. Var mı önerebileceğiniz güzel tasarımlar
  • 20-06-2022, 14:30:28
    #4
    Bu kadar Siteyi boğmaktansa
    benim gibi sadelikten ve istenileni veren bir tasarım kullanmanı öneriririm.
    https://www.renkliler.com/
  • 20-06-2022, 14:31:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar Siteyi boğmaktansa
    benim gibi sadelikten ve istenileni veren bir tasarım kullanmanı öneriririm.
    https://www.renkliler.com/

    ahaha hocam footer yok
  • 20-06-2022, 14:34:25
    #6
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    ahaha hocam footer yok

    Footer isteseydim olurdu ama footer gereksiz bir şey bana göre. Tercih meselesi
    • LaynThemes
    • angelicmoon
    • erdemnldemir
    LaynThemes, angelicmoon ve erdemnldemir bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 20-06-2022, 14:37:38
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Footer isteseydim olurdu ama footer gereksiz bir şey bana göre. Tercih meselesi
    Aynen benim için de gereksiz birşey footer.Kaç kişi footer'ı kullanıyor sanki.Header dese anlarım.
  • 20-06-2022, 14:38:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen benim için de gereksiz birşey footer.Kaç kişi footer'ı kullanıyor sanki.Header dese anlarım.
    Bazı araştırmalara göre birçok kullanıcılar headerı görür görmez ekranı 1200 piksel aşağı kaydırıyorlarmış. içeriğe bakmadan ne kadar doğru bilemem.
  • 20-06-2022, 14:40:23
    #9
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen benim için de gereksiz birşey footer.Kaç kişi footer'ı kullanıyor sanki.Header dese anlarım.
    ben hep footera bakarım özellikle böyle kurumsal siteler, e ticaret siteleri... iletişime müşteri hizmetlerine hızlıca ulaşmak adına kesinlikle önem veriyorum.