Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen benim için de gereksiz birşey footer.Kaç kişi footer'ı kullanıyor sanki.Header dese anlarım.
Bazı araştırmalara göre birçok kullanıcılar headerı görür görmez ekranı 1200 piksel aşağı kaydırıyorlarmış. içeriğe bakmadan ne kadar doğru bilemem.