Aynen benim için de gereksiz birşey footer.Kaç kişi footer'ı kullanıyor sanki.Header dese anlarım.
ben hep footera bakarım özellikle böyle kurumsal siteler, e ticaret siteleri... iletişime müşteri hizmetlerine hızlıca ulaşmak adına kesinlikle önem veriyorum.