Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar Siteyi boğmaktansa
benim gibi sadelikten ve istenileni veren bir tasarım kullanmanı öneriririm.
https://www.renkliler.com/

ahaha hocam footer yok