Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok hoş ama ödeme logoları gereksiz yer kaplamış hocam
Hocam ödeme logoları gözüme battığı için komple tasarımı değiştirmeye karar verdim. Var mı önerebileceğiniz güzel tasarımlar