Yakın zamanda nargile içen var mı?
43
●1.944
- 20-06-2022, 12:25:31yıllardır huqqaya gıdıyorum böle bi fiyat yokPowertools adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2022, 12:28:51hocam burda bende içmiştim. ileride ottoman var ordada var 1 kac yerde dahada var burda sorun işletmeler degil oranin mafyası kim bilmiyorum ama 200tl altı nargıle satısına ızın vermıyorlar herkes 200e satıyordu kışın yaz sezonu dıye 300tl olmus olabilirhedwing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2022, 13:42:48Huqqabaz olabilirHizliBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gerçi sıradan kafelerde bile o fiyata anca içersin.
- 20-06-2022, 14:20:06en lüks yerde 120TL'dir
onun dışında 60tl
eğer bir yer 100 den yukarı istiyorsa bir daha gitmeyin tavsiyem - 20-06-2022, 16:48:08Pandemi döneminde kendimiz yapmaya başlamıştık. İlk yapmaya başladığımıza adalya tütünün paketi 90 dı şuan 200. Kömür 1kg kömür 20tl civarıydı şuan 90tl civarı.hedwing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+işçilik maaşları+elektrik+kira + gılıştaroğlu diyip gider liste.
- 20-06-2022, 20:09:11evin balkonunda içmek gibisi yok. Meğer bayağı lüks yaşıyormuşum
Birde nargilemi yenilersem tam olacak. 12 yıllık nargile eskidi artık.
gerçi sıradan kafelerde bile o fiyata anca içersin.