• 20-06-2022, 11:41:39
    #28
    1 ay önce 60 tlye içmiştik maalesef kazıklandınız hocam galiba.
  • 20-06-2022, 12:25:31
    #29
    Powertools adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlam kazık başkan 😅😅😅 bugün huqqada içtim 160 TL
    yıllardır huqqaya gıdıyorum böle bi fiyat yok
  • 20-06-2022, 12:28:51
    #30
    hedwing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilemiyorum hocam kendilerine sorabiliriz 😂
    https://g.co/kgs/X8Vuh1
    hocam burda bende içmiştim. ileride ottoman var ordada var 1 kac yerde dahada var burda sorun işletmeler degil oranin mafyası kim bilmiyorum ama 200tl altı nargıle satısına ızın vermıyorlar herkes 200e satıyordu kışın yaz sezonu dıye 300tl olmus olabilir
  • 20-06-2022, 13:41:48
    #31
    150-200 normal mekan için ideal fiyatlar. 300 huqqa nın en düşük nargile fiyatıydı sanırım yada 340.
  • 20-06-2022, 13:42:48
    #32
    HizliBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıllardır huqqaya gıdıyorum böle bi fiyat yok
    Huqqabaz olabilir gerçi sıradan kafelerde bile o fiyata anca içersin.
  • 20-06-2022, 14:20:06
    #33
    en lüks yerde 120TL'dir
    onun dışında 60tl
    eğer bir yer 100 den yukarı istiyorsa bir daha gitmeyin tavsiyem
  • 20-06-2022, 16:28:28
    #34
    Geçen pendikte bulunan bir lounge 150 vermiştim HUQQA yanında çok da bir şey değil yani 300 nedir kazık yemişsiniz hocam.
    Onun dışında normal nargile kafelerde filan 80 TL civarı
  • 20-06-2022, 16:48:08
    #35
    hedwing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, en son 3-4 sene önce nargile içtiğimde fiyatı 50 lira civarındaydı. Bugün yeniden içeyim dedim, adisyon geldi 300 lira yazmışlar nargileye. Bu fiyat diğer yerlerde de bu kadar arttı mı? Eğer kazık yediysem googledan yorum yapacağım fiyatını bilsin insanlar ona göre gitsin
    Not: içtiğim yer huqqa falan değil normal bir kafe
    Pandemi döneminde kendimiz yapmaya başlamıştık. İlk yapmaya başladığımıza adalya tütünün paketi 90 dı şuan 200. Kömür 1kg kömür 20tl civarıydı şuan 90tl civarı.
    +işçilik maaşları+elektrik+kira + gılıştaroğlu diyip gider liste.
  • 20-06-2022, 20:09:11
    #36
    evin balkonunda içmek gibisi yok. Meğer bayağı lüks yaşıyormuşum Birde nargilemi yenilersem tam olacak. 12 yıllık nargile eskidi artık.