• 20-06-2022, 04:42:17
    #19
    Üyeliği durduruldu
    sakaryadayım kalantor yerlerde 100 lira bulunduğum ilçede 60tl çok fazla almışlar hocam.
  • 20-06-2022, 08:09:01
    #20
    Ben içmiyorum ama bizim buradaki kahvelerde 50₺
  • 20-06-2022, 08:56:57
    #21
    hedwing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilemiyorum hocam kendilerine sorabiliriz 😂
    https://g.co/kgs/X8Vuh1
    Bodrum için normal bundan 4 yıl önce kış ayında iki çaya 30TL para ödemiştim. Sırf uyuzluğuna 200TL vermiştim para üstü 20dk para üstü aramışlardı.
  • 20-06-2022, 09:27:25
    #22
    Üyeliği durduruldu
    1 Hafta önce içmiştik hocam 100 tl idi
  • 20-06-2022, 10:29:52
    #23
    çok uzun zaman oldu gitmeyeli cafede içmeye en son kişi başı 10 tlden içmiştik ama uzun süredir eve aldığım nargileyi içiyorum geçen sene takımı 200-300 arası almıştım
  • 20-06-2022, 10:38:40
    #24
    hocam 300 tl gönderin size nargile takımımı gönderiyim bu nasıl fiyatlar
  • 20-06-2022, 10:40:35
    #25
    70-150 arası şuan norgile ederi. Sizi maalesef biraz öpmüşler hocam (kaba tabir ama yaptıkları bu)
    geçmiş olsun. adam zorla satmadığı için yapacak hiçbirşey yok.
  • 20-06-2022, 10:41:01
    #26
    savasgurme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 300 tl gönderin size nargile takımımı gönderiyim bu nasıl fiyatlar
    dün onuda sordum 300 tllik takımlar 1k tl olmuş hocam. varsa 300 liraya ben alayım
  • 20-06-2022, 10:56:47
    #27
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün onuda sordum 300 tllik takımlar 1k tl olmuş hocam. varsa 300 liraya ben alayım
    bi bakiyim sizi bilgilendiriyim hocam.