hedwing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilemiyorum hocam kendilerine sorabiliriz 😂
https://g.co/kgs/X8Vuh1
Bodrum için normal bundan 4 yıl önce kış ayında iki çaya 30TL para ödemiştim. Sırf uyuzluğuna 200TL vermiştim para üstü 20dk para üstü aramışlardı.