Merhaba, en son 3-4 sene önce nargile içtiğimde fiyatı 50 lira civarındaydı. Bugün yeniden içeyim dedim, adisyon geldi 300 lira yazmışlar nargileye. Bu fiyat diğer yerlerde de bu kadar arttı mı? Eğer kazık yediysem googledan yorum yapacağım

fiyatını bilsin insanlar ona göre gitsin
Not: içtiğim yer huqqa falan değil normal bir kafe
Pandemi döneminde kendimiz yapmaya başlamıştık. İlk yapmaya başladığımıza adalya tütünün paketi 90 dı şuan 200. Kömür 1kg kömür 20tl civarıydı şuan 90tl civarı.
+işçilik maaşları+elektrik+kira + gılıştaroğlu diyip gider liste.