hedwing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilemiyorum hocam kendilerine sorabiliriz 😂
https://g.co/kgs/X8Vuh1
hocam burda bende içmiştim. ileride ottoman var ordada var 1 kac yerde dahada var burda sorun işletmeler degil oranin mafyası kim bilmiyorum ama 200tl altı nargıle satısına ızın vermıyorlar herkes 200e satıyordu kışın yaz sezonu dıye 300tl olmus olabilir