***Bu bir mama önerme postudur - sponsorlu içerik falan değil tamamen içimden geldiği için yazıyorum.***
Tam 2 hafta önce kızım kızana girmişti ve erkek evinden biraz hırpalanmış ve biraz da zayıflamış gelmişti. Eski mamasını kesinlikle yemiyordu, zorla ben yediriyordum ya da yaş mama yiyordu.
Nd nin ücretsiz besin danışmanlığına başvurdum ve deneme amaçlı 1.5 kg lik kuzu etli mamasını aldım.
Yavaş yavaş yemeye başladı. Vitamin ve maltını da yemeye başladı aynı şekilde.
Ve dün gece ilk kez bir günde tüm mama kabını gün bitmeden bitirdi. İştahı yerinde, tüyleri düzeldi, keyfi yerine geldi, hareketlendi iyice. Su içmesi arttı. Günde 30 40 ml içen kedi 1.5 kap içmeye başladı neredeyse.
Fotoğraflarda göreceksiniz zaten aradaki farkı.
Son fotoğrafta da ona şişman dediğim için küstü.
Mama: N&D Kuzu Etli ve Yaban Mersinli Düşük Tahıllı Yetişkin Kedi Maması 1,5kg (deneme amaçlı az almanızı tavsiye ederim)
https://imgyukle.com/i/VYngtA
https://imgyukle.com/i/VYnKst
https://imgyukle.com/i/VYnmvb
https://imgyukle.com/i/VYnGYS
Kedi Sahipleri için, Mama Memnuniyet Postudur
9
●246
- 16-06-2022, 15:23:52ND gerçekten güzel, iştahını yerine getirmesine sevindim. 7 yıldır kullanıyorum ben de. 10 kiloluk alıyorum 2 kedimiz olduğu için. Yaklaşık 6-7 ay gidiyor. ND tek kötü yanı Türkiye müşteri desteği kötü, size çözüm sunmuyorlar sorun olduğunda. Fiyatları pahalı ama sağlıkları için mecbur devam ediyoruz ve bunca yıldır maşallah bir şeyleri olmadı.
- 16-06-2022, 15:32:23hocam 6-7 ay nasıl gidiyor 2 kediye çok şaşırdım. Benim de 2 kedim var biri 8 biri 6 yaşında. 10 kiloluk somonlu az tahıllı kısırlaştırılmış olanından deneyeyim dedim 3. ayı göremedik bitirdiler 10 kiloyuCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 ayda bir de 1k para vermek şu şartlarda çok zor olduğu için başka mamaya geçtim mecbur... Öğün zamanlarınız ve miktarlarınız nasıl öğrenebilir miyim hocam 5 ay götürse yeter bana.
- 16-06-2022, 15:33:56Ücretsiz besin danışmanı olayı çok güzel ama. Ha tabii kendi mamalarını öneriyorlar elbette ama benim danışmanım Songül hanımdan çok memnunum, 2 haftada bir arayıp sorar, gidişat için fotoğraf ister kendisi de kedi sahibi ve gerçekten ilgiliCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2022, 15:39:57Daha evvel kitten proplan kullandık ama yediremedik hanımefendiyeeyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 ayda bir de 1k para vermek şu şartlarda çok zor olduğu için başka mamaya geçtim mecbur... Öğün zamanlarınız ve miktarlarınız nasıl öğrenebilir miyim hocam 5 ay götürse yeter bana.