***Bu bir mama önerme postudur - sponsorlu içerik falan değil tamamen içimden geldiği için yazıyorum.***
Tam 2 hafta önce kızım kızana girmişti ve erkek evinden biraz hırpalanmış ve biraz da zayıflamış gelmişti. Eski mamasını kesinlikle yemiyordu, zorla ben yediriyordum ya da yaş mama yiyordu.
Nd nin ücretsiz besin danışmanlığına başvurdum ve deneme amaçlı 1.5 kg lik kuzu etli mamasını aldım.
Yavaş yavaş yemeye başladı. Vitamin ve maltını da yemeye başladı aynı şekilde.
Ve dün gece ilk kez bir günde tüm mama kabını gün bitmeden bitirdi. İştahı yerinde, tüyleri düzeldi, keyfi yerine geldi, hareketlendi iyice. Su içmesi arttı. Günde 30 40 ml içen kedi 1.5 kap içmeye başladı neredeyse.
Fotoğraflarda göreceksiniz zaten aradaki farkı.
Son fotoğrafta da ona şişman dediğim için küstü.
Mama: N&D Kuzu Etli ve Yaban Mersinli Düşük Tahıllı Yetişkin Kedi Maması 1,5kg (deneme amaçlı az almanızı tavsiye ederim)
https://imgyukle.com/i/VYngtA https://imgyukle.com/i/VYnKst https://imgyukle.com/i/VYnmvb https://imgyukle.com/i/VYnGYS