Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ND gerçekten güzel, iştahını yerine getirmesine sevindim. 7 yıldır kullanıyorum ben de. 10 kiloluk alıyorum 2 kedimiz olduğu için. Yaklaşık 6-7 ay gidiyor. ND tek kötü yanı Türkiye müşteri desteği kötü, size çözüm sunmuyorlar sorun olduğunda. Fiyatları pahalı ama sağlıkları için mecbur devam ediyoruz ve bunca yıldır maşallah bir şeyleri olmadı.
Ücretsiz besin danışmanı olayı çok güzel ama. Ha tabii kendi mamalarını öneriyorlar elbette ama benim danışmanım Songül hanımdan çok memnunum, 2 haftada bir arayıp sorar, gidişat için fotoğraf ister kendisi de kedi sahibi ve gerçekten ilgili