ND gerçekten güzel, iştahını yerine getirmesine sevindim. 7 yıldır kullanıyorum ben de. 10 kiloluk alıyorum 2 kedimiz olduğu için. Yaklaşık 6-7 ay gidiyor. ND tek kötü yanı Türkiye müşteri desteği kötü, size çözüm sunmuyorlar sorun olduğunda. Fiyatları pahalı ama sağlıkları için mecbur devam ediyoruz ve bunca yıldır maşallah bir şeyleri olmadı.