Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ND gerçekten güzel, iştahını yerine getirmesine sevindim. 7 yıldır kullanıyorum ben de. 10 kiloluk alıyorum 2 kedimiz olduğu için. Yaklaşık 6-7 ay gidiyor. ND tek kötü yanı Türkiye müşteri desteği kötü, size çözüm sunmuyorlar sorun olduğunda. Fiyatları pahalı ama sağlıkları için mecbur devam ediyoruz ve bunca yıldır maşallah bir şeyleri olmadı.
hocam 6-7 ay nasıl gidiyor 2 kediye çok şaşırdım. Benim de 2 kedim var biri 8 biri 6 yaşında. 10 kiloluk somonlu az tahıllı kısırlaştırılmış olanından deneyeyim dedim 3. ayı göremedik bitirdiler 10 kiloyu 2-3 ayda bir de 1k para vermek şu şartlarda çok zor olduğu için başka mamaya geçtim mecbur... Öğün zamanlarınız ve miktarlarınız nasıl öğrenebilir miyim hocam 5 ay götürse yeter bana.