TurkTelekom Magnet Kullananlar Destek R10+
10
●174
- 16-06-2022, 09:06:19Altyapı yok, Superbox sözleşmesi sona eriyor. TurkTelekom magnet kullanmayı düşünüyorum. Hızları nasıl, sınırlı paketlerinde aşım yapıyor mu? Modem ücretleri fiyatlara dahil fakat hat ücreti konusunda taahhütsuz olduğu için nasıl bir yol izleniyor? Kullananlar arkadaşlar biraz zaman ayırıp cevaplarsa çok sevinirim.
- 16-06-2022, 09:17:09
- 16-06-2022, 09:52:19Kullanan deneyimleyen birilerini arıyorum, sabahtan beri bakınıyorum zaten hocam.helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, benimde dikkatimi çekti şimdi. Kullanan bir arkadaş çıksa deneyimlerini paylaşsa güzel olacak.Brkaxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-06-2022, 09:59:40Altyapı talebi üzerine mi size temin edildi? Talep oluşturmadan kullanılabiliyor mu? Sınırsız için her şey içinde her ay cebinizden ne kadar çıkıyordu?eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2022, 10:00:56Ben yeni binaya taşımıştım, altyapı yoktu, nakil yapamayız donduralım ama o zamana kadar magnet verelim dediler. 180TL gibi bir şeydi sınırsız paket geçen yaz kullandım.Canepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2022, 10:02:56Anladım hocam, arayıp konuşmak en iyisi olacak gibi. Destek için teşekkür ederim.eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle