Canepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altyapı talebi üzerine mi size temin edildi? Talep oluşturmadan kullanılabiliyor mu? Sınırsız için her şey içinde her ay cebinizden ne kadar çıkıyordu?
Ben yeni binaya taşımıştım, altyapı yoktu, nakil yapamayız donduralım ama o zamana kadar magnet verelim dediler. 180TL gibi bir şeydi sınırsız paket geçen yaz kullandım.