eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yeni binaya taşımıştım, altyapı yoktu, nakil yapamayız donduralım ama o zamana kadar magnet verelim dediler. 180TL gibi bir şeydi sınırsız paket geçen yaz kullandım.
Anladım hocam, arayıp konuşmak en iyisi olacak gibi. Destek için teşekkür ederim.