Ben sınırsız kullandım sorun yoktu, ping var evet ama sorunsuzca kullandım, sınırsız paketim vardı.
Altyapı talebi üzerine mi size temin edildi? Talep oluşturmadan kullanılabiliyor mu? Sınırsız için her şey içinde her ay cebinizden ne kadar çıkıyordu?