Altyapı yok, Superbox sözleşmesi sona eriyor. TurkTelekom magnet kullanmayı düşünüyorum. Hızları nasıl, sınırlı paketlerinde aşım yapıyor mu? Modem ücretleri fiyatlara dahil fakat hat ücreti konusunda taahhütsuz olduğu için nasıl bir yol izleniyor? Kullananlar arkadaşlar biraz zaman ayırıp cevaplarsa çok sevinirim.