• 16-06-2022, 09:06:19
    #1
    Altyapı yok, Superbox sözleşmesi sona eriyor. TurkTelekom magnet kullanmayı düşünüyorum. Hızları nasıl, sınırlı paketlerinde aşım yapıyor mu? Modem ücretleri fiyatlara dahil fakat hat ücreti konusunda taahhütsuz olduğu için nasıl bir yol izleniyor? Kullananlar arkadaşlar biraz zaman ayırıp cevaplarsa çok sevinirim.
  • 16-06-2022, 09:29:55
    #3
    Biraz tutarsız geldi fiyat konusunda ücretlendirme sekmesi de 170 tl yazıyor sınırsız pakete detaylar sekmesinde 230 TL yazıyor
  • 16-06-2022, 09:52:19
    #4
    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanan deneyimleyen birilerini arıyorum, sabahtan beri bakınıyorum zaten hocam.
    Brkaxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz tutarsız geldi fiyat konusunda ücretlendirme sekmesi de 170 tl yazıyor sınırsız pakete detaylar sekmesinde 230 TL yazıyor
    Evet, benimde dikkatimi çekti şimdi. Kullanan bir arkadaş çıksa deneyimlerini paylaşsa güzel olacak.
  • 16-06-2022, 09:56:24
    #5
    Magnet tarifeleri sadece altyapı talebi alınan adreste kullanılabilmektedir, lokasyon ve cihaz değişikliğine kapalıdır.

    Böyle bir madde bulunuyor.
  • 16-06-2022, 09:58:21
    #6
    Ben sınırsız kullandım sorun yoktu, ping var evet ama sorunsuzca kullandım, sınırsız paketim vardı.
  • 16-06-2022, 09:59:40
    #7
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sınırsız kullandım sorun yoktu, ping var evet ama sorunsuzca kullandım, sınırsız paketim vardı.
    Altyapı talebi üzerine mi size temin edildi? Talep oluşturmadan kullanılabiliyor mu? Sınırsız için her şey içinde her ay cebinizden ne kadar çıkıyordu?
  • 16-06-2022, 10:00:56
    #8
    Canepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altyapı talebi üzerine mi size temin edildi? Talep oluşturmadan kullanılabiliyor mu? Sınırsız için her şey içinde her ay cebinizden ne kadar çıkıyordu?
    Ben yeni binaya taşımıştım, altyapı yoktu, nakil yapamayız donduralım ama o zamana kadar magnet verelim dediler. 180TL gibi bir şeydi sınırsız paket geçen yaz kullandım.
  • 16-06-2022, 10:02:56
    #9
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yeni binaya taşımıştım, altyapı yoktu, nakil yapamayız donduralım ama o zamana kadar magnet verelim dediler. 180TL gibi bir şeydi sınırsız paket geçen yaz kullandım.
    Anladım hocam, arayıp konuşmak en iyisi olacak gibi. Destek için teşekkür ederim.