• 16-06-2022, 01:39:23
    #19
    Ah ah. din hoşgörü dini yaptığı şey tamamen cahillik. bunu fırsat bilip 1. videoda din karşıtı bir video editlenerekte devam edilmiş bu tamamen ortada kalmış kişileri dinden soğutur. Tamamen cahillik. Sorun çocukta da değil ailesinde öğretmeninde çevresinde ki herkeste bu çocuğun aklı yok ki fikri olsun. etrafından ne görüyorsa onu yapıyor. Doğru aşılamak lazım. Doğru size yanlış hadi gelse fikir ve görüşlere saygı duyulması gerektiğini öğretmek lazım. Konu o kadar derin ki aslında maddi olarak günü kurtarmak için bunu görmezden bile gelebilecek durumdayım.
  • 16-06-2022, 01:44:34
    #20
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örgün eğitimden çıkarılmalı ve yaptığı hareket, davranışlar için yargılanmalıdır.
    ''
    Sence gelecek dediğimiz gençleri bu şekilde mi yetiştireceğiz. Biz yetişemediğimiz için zaten bu haldeler. birde gidip sokağa mı yollayalım bu mudur ? çözüm. Kafamıza uymayan herkesi yırtıp atalım desek ülkede ne gençlik nede bir gelecek kalır. Biz E - Ğİ - TE - Mİ - YO - RUZ ! Yaşı kaç ki daha bu çocuğun doğruyu yanlışı bilsin. ailesi öğretmeni eğitememiş ki çocuk bu halde zaten. biraz olayı detaylı analiz edin lütfen.
  • 16-06-2022, 01:47:31
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sanırsam buna karşılık çekilmiş.
    https://www.youtube.com/shorts/V7vGqTwiqYM

    Böyle insanlar hep hayatınıza çıkacaktır yaptıklarını umursamayın sağlıklı düşünen birisi zaten bunları yapmaz.
    bazıları da örgün eğitimden atılmalı gibi saçma şeyler yazmış burası inanç özgürlüğü olan bir yer ise ölmüş adama hakaret etse bile kendi haline bırakılmalıdır diye düşünüyorum veya bir dine.
  • 16-06-2022, 01:52:00
    #22
    Platin üye
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sence gelecek dediğimiz gençleri bu şekilde mi yetiştireceğiz. Biz yetişemediğimiz için zaten bu haldeler. birde gidip sokağa mı yollayalım bu mudur ? çözüm. Kafamıza uymayan herkesi yırtıp atalım desek ülkede ne gençlik nede bir gelecek kalır. Biz E - Ğİ - TE - Mİ - YO - RUZ ! Yaşı kaç ki daha bu çocuğun doğruyu yanlışı bilsin. ailesi öğretmeni eğitememiş ki çocuk bu halde zaten. biraz olayı detaylı analiz edin lütfen.

    Eğitim ailede ve çevrede başlar ve devam eder. Sokağa yollayalım diye bir şey demedim. Kutsal kitabımıza tekme atan çocuklarda olduğu gibi bir yaptırımının olması gerektiğini belirttim.
    Atatürk Aleyhine İşlenen Suçlar Hakkında Kanun veya 5816 sayılı kanun'a göre bir suç işlemiş durumda.
  • 16-06-2022, 01:53:48
    #23
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sence gelecek dediğimiz gençleri bu şekilde mi yetiştireceğiz. Biz yetişemediğimiz için zaten bu haldeler. birde gidip sokağa mı yollayalım bu mudur ? çözüm. Kafamıza uymayan herkesi yırtıp atalım desek ülkede ne gençlik nede bir gelecek kalır. Biz E - Ğİ - TE - Mİ - YO - RUZ ! Yaşı kaç ki daha bu çocuğun doğruyu yanlışı bilsin. ailesi öğretmeni eğitememiş ki çocuk bu halde zaten. biraz olayı detaylı analiz edin lütfen.
    Sorun orda aslında. Lisede çok sevdiğim hocam insan egitilmez, hayvan eğitilir derdi. Milli eğitim değil milli öğretim olması gerekir derdi
  • 16-06-2022, 02:00:04
    #24
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitim ailede ve çevrede başlar ve devam eder. Sokağa yollayalım diye bir şey demedim. Kutsal kitabımıza tekme atan çocuklarda olduğu gibi bir yaptırımının olması gerektiğini belirttim.
    Atatürk Aleyhine İşlenen Suçlar Hakkında Kanun veya 5816 sayılı kanun'a göre bir suç işlemiş durumda.
    21.yüzyılda 2022 yılı ortasında ölmüş bir adama hakaret ettiği için bir veleti yargılamak ne kadar saçma farkında mısın?
    üstüne bu yasanın siyasal islamcılar tarafından çıkartılıp yine siyasal islamcılar tarafından korunması...
    yahu şu siyasal islamcılar işini biliyor hem bunu tarik ediyor hemde kullanıyor sizde piyon gibi dolaşıyorsunuz.
    şu kafadan kurtulun artık atatürk'ün korunmaya ihtiyacı yok.
  • 16-06-2022, 02:01:00
    #25
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitim ailede ve çevrede başlar ve devam eder. Sokağa yollayalım diye bir şey demedim. Kutsal kitabımıza tekme atan çocuklarda olduğu gibi bir yaptırımının olması gerektiğini belirttim.
    Atatürk Aleyhine İşlenen Suçlar Hakkında Kanun veya 5816 sayılı kanun'a göre bir suç işlemiş durumda.
    Evet haklısın onlara o yapıldı şu yapılmadı bunu bu yapsın. İstedikleri de bu zaten ama teşekkür ederim ben almayayım. sadece bunlar çözüm değil bunu söylüyorum. bu çocuğu asalım biçelim tamam yaptınız ya bu böyle biter mi ? mesele bu. Bunlar zaten yok muydu vardı. mektepte, medreselerde c*cuklar te**vüz edilmiyor muydu her zaman olan şeyler. çocuk organ mafyaları her zaman vardı. tecavüzcüler tacizciler her zaman vardı. Sadece kritik zamanlarda ki özellikle şu zamanlar. insanlar enflasyon altında boğulurken çıkıp bir bunu tt yapıyor yayıyor medya malzemesi ediyor. Peki neden bunu yapıyorlar sanıyorsunuz ? ülkede belki 100 taciz olayı oluyor ama sadece 1 kadın gündem oluyor neden ? bunlar sadece gündemi oyalamak ve milleti galeyana getirmekten başka bir şey değil. zaten herkes patlayacak bir malzeme arıyor. Sizin için çözüm olan şeyler çözümdür belki ama olay temelde bitiyor biz temelimizi düzeltmedikçe bina sürekli sallarında yıkılır da.
    Beni alıntılamadan chate devam edebilirsiniz. Çalışmam gerekiyor bildirim geldiğinde tutamıyorum kendimi
    İyi forumlar
  • 16-06-2022, 02:03:15
    #26
    Bizim öğrenciliğimiz zamanında şunu okulda yapacak adamın halini düşünemiyorum.İstiklal marşında kıvrak davrandı diye 1 hafta rapor aldırdığımız arkadaşlar vardı...

    Sevme ama e**k gibi saygı duyacaksın