Bizim öğrenciliğimiz zamanında şunu okulda yapacak adamın halini düşünemiyorum.İstiklal marşında kıvrak davrandı diye 1 hafta rapor aldırdığımız arkadaşlar vardı...

Sevme ama e**k gibi saygı duyacaksın