Örgün eğitimden çıkarılmalı ve yaptığı hareket, davranışlar için yargılanmalıdır.
''
Sence gelecek dediğimiz gençleri bu şekilde mi yetiştireceğiz. Biz yetişemediğimiz için zaten bu haldeler. birde gidip sokağa mı yollayalım bu mudur ? çözüm. Kafamıza uymayan herkesi yırtıp atalım desek ülkede ne gençlik nede bir gelecek kalır. Biz E - Ğİ - TE - Mİ - YO - RUZ ! Yaşı kaç ki daha bu çocuğun doğruyu yanlışı bilsin. ailesi öğretmeni eğitememiş ki çocuk bu halde zaten. biraz olayı detaylı analiz edin lütfen.