Eğitim ailede ve çevrede başlar ve devam eder. Sokağa yollayalım diye bir şey demedim. Kutsal kitabımıza tekme atan çocuklarda olduğu gibi bir yaptırımının olması gerektiğini belirttim.
Atatürk Aleyhine İşlenen Suçlar Hakkında Kanun veya 5816 sayılı kanun'a göre bir suç işlemiş durumda.
Evet haklısın onlara o yapıldı şu yapılmadı bunu bu yapsın. İstedikleri de bu zaten ama teşekkür ederim ben almayayım. sadece bunlar çözüm değil bunu söylüyorum. bu çocuğu asalım biçelim tamam yaptınız ya bu böyle biter mi ? mesele bu. Bunlar zaten yok muydu vardı. mektepte, medreselerde c*cuklar te**vüz edilmiyor muydu her zaman olan şeyler. çocuk organ mafyaları her zaman vardı. tecavüzcüler tacizciler her zaman vardı. Sadece kritik zamanlarda ki özellikle şu zamanlar. insanlar enflasyon altında boğulurken çıkıp bir bunu tt yapıyor yayıyor medya malzemesi ediyor. Peki neden bunu yapıyorlar sanıyorsunuz ? ülkede belki 100 taciz olayı oluyor ama sadece 1 kadın gündem oluyor neden ? bunlar sadece gündemi oyalamak ve milleti galeyana getirmekten başka bir şey değil. zaten herkes patlayacak bir malzeme arıyor. Sizin için çözüm olan şeyler çözümdür belki ama olay temelde bitiyor biz temelimizi düzeltmedikçe bina sürekli sallarında yıkılır da.
Beni alıntılamadan chate devam edebilirsiniz. Çalışmam gerekiyor

bildirim geldiğinde tutamıyorum kendimi

İyi forumlar